10 Οκτωβρίου 2010

Περιμένουμε...

Αυτές οι μέρες φαίνεται ότι περιμένουμε κάτι να γίνει. Εγώ, περιμένω να μάθω για καινούργια δουλειά που έίχα συνέντευξη που πέρασε καλά, θετικά. Ωραία. Αλλά, νιώθω ότι όλα εμάς περιμένουμε κάτι, να γίνει στον χώρο, για την κατάσταση να γίνει καλήτερα. Νομίζω ότι είναι μια ευχαιρία να κάνουμε πράγματα που δεν είναι ακριβά. Καθαρίζω το σπίτι μου, φροντίζω τα φυτά μου, γυμνάζομαι κάθε μέρα. Κάνω οτιδήποτε δεν κοστίζει πολλά χρήματα, τουλαχιστόν μέχρι παίρνω καινούργια δουλειά. Και μετά, μαλλόν δεν θα κάνω τίποτα μέχρι έχω αποταμιέψει χρήματα, να ξαναβάλω τι έχω δαπανήσει. Έχω ξεκινήσει να ενδιαφέρομαι τα ζητήματα με το περιβάλλον, ειδικά στην Αττική, στην Αθήνα. Τα πάρκα, οι πράσινοι χώροι, αυτά πράγματα. Θέλω να κάνω διαφορά με αυτά πράγματα, και τώρα είναι η καλήτερη ώρα να μάθω πιο πολλά για αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου