03 Φεβρουαρίου 2010

Αυτασφάλιση


Γράφω 'αυτασφάλιση' στο τίτλο γιατί έχω χάσει τη δουλειά μου. Έχω δυο μήνες μέχρι η δουλειά τελειώνει. Λοιπόν, πρέπει να πάρω αυτασφάλιση μετά το Απρίλiο, αν μπορώ. Θα έπρεπε να το πάρω. Έτσι ελπίζω. Επηρεάζει την άδεια παραμονής και η ικανότητα μου να δουλέψω ανεξάρτητα(?) αν δεν το έχω. Θα μάθω σύντομα αν θα είναι εντάξει.

Δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω μετά φεύγω δουλειά. Ίσως δεν θα κάνω τίποτα για λίγες μήνες, ίσως το ολόκληρο καλοκαίρι. Αυτό θα είναι ωραίο και μου τον αξίζει να έχω ένα καλό καλοκαίρι. Έχω μείνει στην Ελλάδα για τέσσερα χρόνια περιπού και πάντα δουλέυω. Εν όψει αυτή τη κατάσταση, νομίζω θα έπρεπε να κάνω αν μπορώ.

2 σχόλια:

  1. είμαι επιμελητής έκδοσης, συγγραφέας, δάσκαλος αγγλικών. λοιπόν, μια δουλειά τέτοιο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή