09 Φεβρουαρίου 2010

Hellas Online έρχεται

Έχει περάσει ένα μήνα από πότε μετακόμισα από το παλαιό μου διαμέρισμα. Έιχα στείλει αίτηση για Hellas Online δυο εβδομάδες πριν, και χθες το βράδι τους πήρα τηλέφωνο για να μάθω πού είναι την αίτησή μου και γιατί δεν έχει ανοίξει το ADSL. Μου είπαν είχα στείλει αίτηση για καινούρια γραμμή, αλλά δεν πρέπει να ανοίξω καινούρια γραμμή, μόνο μεταφέρω η παλαιά γραμμή, και απλά παίρνει οκτώ/δέκα μέρες για να τελειώσει τη μεταφορά. Δόξα τω Θέω, δεν ήθελα να περιμένω ένα/δυο μήνες πιο για να έχω διαδίκτυο στο διαμέρισμα μου. Έχω πραγμάτα να κατεβάσω, αν ξέρεις τι σημαίνω.

4 σχόλια:

  1. Είχα κι εγώ hol και μου είχε σπάσει τα νεύρα.
    Καλησπέρα Φιλίπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τότε δεν είχε δικό της δίκτιο, και κάθε Σαββατοκύριακο κοβόταν το ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα hol για δυο χρόνια, αλλά είχα προβλήματα. Πριν είχα Forthnet και αυτό ήταν ωραίο επίσης. Νομίζω πειράζει πού μένεις. Στα προάστια δεν είναι τόσο ωραίο για ίντερνετ μερικές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή